Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
I'm F.R.E.E.D.O.M !
ASSALAMUALAIKUM

374355_138757342895636_963444464_n_large

15/10/12 pada jam 3.50 petang maka aku telah disahkan sebagai pelajar bebas PeeyeMaaR >.< Setelah bertungkus lumus, bersengkang mata alhamdulillah aku dapat jawab paper exam dengan jayanya walaupun ada sesetengah paper kureng jayaaa nak jawab. But nvm. I'm feel so so legaaa okaysssss :p

Pengalaman menjawab exam selama 4hari. Hmm. Agak memenatkan and agak menyeronokkan bila apa yang kita baca tak masuk time exam. Sweet sangat kannnnnnn? -.-  dan itu terjadi kat aku masa paper PI and Sejarah :'-) Seriously. tak cukup masa nak jawab. Tapi apapepun aku tawakal dan berserah pada Allah. :'-) Baru beberapa jam kat rumah aku dah rasa bosan tahap gaban. Selalu time macam ni gabrahh sesiap nak p tuition dengan tudung tak gosok, kadang-kadang pakai pijama pergi tuition. Hahaha! Miss that moment even masa tu aku rasa aku ni manusia paling busy mengalahkan PM. k ni tipu :p 
So bila dah habis peeyemmarr maknanyaaaa i'll be 16 y/o. Alaaaaaa! takmauuuuuu :-( *troll face*
tapi rasa macam cepat sangat tahuuu. Rasanyaaa baru je masuk form3. Hm. shoo saddddd.
lagi-lagi tahun depan belum tentu semua member sch sini :'( Untung ah kalu diorang dapat masuk sbp or kolej vokasional or sekolah teknik. Huhh! What a sad life??!!

DONE WRITING !


Lot Of Love ;-
Dyana ♥


Older Post | Newer Post