Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
PMR around the corner!
ASSALAMUALAIKUM

Tumblr_m7q4o14enb1ro25tmo1_500_large

Aci tak taip entry time dah nak pmr? aci lah kan. Stress tahu nak study 24jam. Otak dah mcm tak fungsi bila banyak sangat benda nak ingat and hafal. I think my memory already full. Hehehhh. i should delete "file" yg dah expired date. 

What? pmr around the corner? Yeaaaa. Pmr lagi 10 hari kutttt. And i'm still not believe bahawasanya saya merupakan salah seorang daripada pmr candidates. How sweet? :-P
Serious talk, i'm not ready yet. Why? kerana selama ni menganggap pmr ni hal remeh but now me dah salah anggap T_T pmr is everything. Tahun depan semua kawan aku nak masuk asrama penuh *insyaallah* but me not! Why? sebab my ayah tak bagi me jauh-jauh dari dia. Okay dad. i FOLLOW youuuuu :'-)
i've bad news la. Time pmr nanti aku duduk belakang anak roki yang kuat menganjing tu. Watdeeeeee.......... Arghhhh! tak sukaaaaa! -.-' Rasa macam tak adil tiap kali exam depan aku anak roki *protes.hentak kaki*
Tadi ada kelas tambahan dan aku merajinkan diri menghadiri kelas itu. Terserlah semangat nak belajar kat muka tapi lepas makan nasi lemak pedas tahap dewa aku ponteng kelas PAI lepas rehat. Tolong jangan contohi akak ye adik-adik >.<
memandangkan ni malam minggu so apa lagi mohh la kita tidur awal dan besok golek-golek kat katil sampai matahari kat atas kepala.

Sekian entry dari saya :)
Lot of love ;-
Dyana

p/s : Dan sementara nak exam ni saya telah mem-puasa-kan diri tidak texting dengan buntal sebabnyaaaa S.T.U.D.Y. Lama tak gaduh dgn diaaaaa :'-( *mohon buntal terharu kalau terbaca nota kaki ni*


Older Post | Newer Post