Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Got Fever + Flu + Cough......
ASSALAMUALAIKUM

Beautiful hairdo :-) but me hijabgirl >.<

Tahniah kepada diri saya kerana berjaya demam di saat exam semakin dekat -.-' Yeahh! Tahniahhhh! Tahniahhh! *tepukan gemuruh* Actually dari hari rabu haritu dah start sakit tekak and batuk-batuk and flu-flu. Tapi aku buat dono je konon bajet diri ni superwoman yang tak akan sakit -.-' Padahal senang sangat kena demam. Lagi-lagi bila ada orang rumah yang demam lagilah senang berjangkit. Well. Doct say my antibody is tak kuat sebab tu senang kena virus dari orang sekeliling. *benci ayat ni*
Tadi kat sekolah pun dah macam hape je, semua tak kena pening la sakit perut. Dah macam kucing hilang anak pun ada jugak. Heeheee. orang-orang kat rumah aku tak suka gila-gila kalau aku demam. Mengada nak mafus -.- umur dah 15 pun merengek macam budak tadika. Zzzzzz ! sabarlah wahai orang-orang dirumah.

Semalam ieca pun demam jugak bila dapat tahu something news yang boleh buat kami-kami mati terkujat :'-(
Kesian diaaaaaa. Harap kau sabar ye iecaaa oii :'-)
Sebenarnya kan taktahu nak update apa. nak cerita pasal raya tak ada yang best -.-' entah hapape raya tahun ni.

Ehhh. nak tanya ni sapa ada jumpa ray bans macam ni kat kedai memana? Dah banyak tempat aku pergi sebab nak cari and beli benda alah ni. Sumpah awesome wehh! :/
Nak niiiiii !!!!! Ohh babyyyyyy ray bans. come to mamaaaaaa mehhhh ! :-P



Older Post | Newer Post