Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Selamat Hari Raya !
ASSALAMUALAIKUM 

Ni gambar solat hajat hari tu :-P  Abaikan muka saya.

Berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasaaaaa. tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembiraaaaaa.Cewahhh ! semangat wa nyanyi lagu raya >.< Hahahahaha. Rasa macam sekejap je puasa tahun ni, pejam celik pejam celik dah sibuk nak shopping raya. Huhu. Tapi  tahun ni aku raya ala kadar je sebab tahun ni banyak duduk rumah tak pergi mana-mana sebab my ibu tak boleh penat-penat :'-) 

Okay. actually tahun ni baru nak riak konon dapat puasa penuh tapi tup tup dilanda "tetttttttt" 
Oooooooo. So sad :'( baru nak bajet minta duit raya sambil buat peace and cakap " Kita puasa penuh tahun ni " -.-' kayyyy. takpaaaa. Lumrah sebagai perempuan memang macam tu. Woii. Lagi 3hari nak raya kayyyy. sangat rasa biasa-biasa je. Hihi. Tahun ni family sebelah ayah semua datang rumah at 1st pagi raya so I takda la meraban tashap-tashap, blusher-blusherrrrrr bagai pakai baju sempoi je :-D

Actually. aku teringin nak beraya kat kampung, dengan sedara-sedara jauh, malam raya takbir sama-sama, masak sama-sama, main bunga api sama-sama, pasang pelita sama-sama, Then, pagi raya mintak maaf ramai-ramai, Snap picture 1Big Family. Ya Allah. Teringinnya nak suasana macam tu mesti ohsemmmm sangat-sangat kan :'-D Hahahaha. Tapi semua tu khayalan dan anganan jelaaaaaa. Huhuhu.

Nvm la. tak  raya kat kampung pun takpa asalkan dapat raya dengan ibu and ayah :-*

Kayyy. apa-apa pun selamat hari raya to all muslim. Maaf andai saya ada salah silap, terkasar bahasa, terlanjur kata-kata dan sebagainya. harap awak semua maafkan saya :'-)  Sekian. karangan dari saya. Tataaaaaaaaaaaaaaa....

Lot Of Love ;-

Dyana ♥




Older Post | Newer Post