Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Just Saying.....
ASSALAMUALAIKUM 

313003_344782438939401_1793406047_n_large

Setiap manusia kat muka bumi ni ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. tiada yang sempurna melainkan Allah s.w.t. Jadi nak buat apa kita saling dengki dengan kelebihan yang mereka ada. Yeaaa. kadang-kadang perasaan dengki/ iri hati ni memang ada kat diri manusia. kita tak boleh lari dari perasaan tu tapi bukan untuk dijadikan dendam-dendam. Lagipun dendam-dendam ni amalan tak baik  and tak dapat apa-apa pun kalau dendam :-)

Kita kenalah bersyukur dengan apa yang Allah dah beri kat kita walaupun kita takda kelebihan yg orang lain ada. Mungkin dia ada kelebihan tersendiri dan mungkin kita tak ada kelebihan tu. Mungkin juga kita ada kelebihan yang mereka takda. So kira fair la kan ada yang ada dan ada yang takda :-)  Contoh macam orang tu ada ipad kita takda it's normal la tak semua orang ada benda tu kan tak mati pun kalau tak ada ^ ^  Bila ingat balik dulu aku pun suka dengki bila classmate aku ada pencil box yang comel. Huhu. Siap nak rembat lagi tu tapi takda la rembat cuma tanya beli kat mana je. Actually tu masa sekolah tadika >.< Tapi alhamdulillah sekarang takda dah dengki tengok pencil box orang sebab aku punya lagi comel :-P wekkkk ! 

Okay. habis ayat melalut :-D Hehehehehehe.
hari khamis ni aku last trial PMR. How sweet ? boleh shopping rayaaaaaaa >.< yeyyyy ! nak rayaaa ! *Dance* Hmm.
tapikan andai tahun ni ramadhan dan syawal terakhir aku macam mana ? tahun depan tak dapat kawan-kawan aku jumpa aku kan. Agak-agak diorang sedekah al-Fatihah untuk aku tak ? agak-agak diroang kenang aku dalam doa tak ?  *mood sedih* *lap airmata*T_T 

THE END :-')
Lot Of love ;-
Dyana   






Older Post | Newer Post