Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Sayur Oh Sayur..
ASSALAMUALAIKUM

Abaikan kura-kura kat belakang tu -.-

Alahai. lamanya tak menaip :-P al-maklum busy kemain sampai tak sempat nak taip entry. Huhuhu. 
Harini aku balik sekolah lambat gila k. cikgu sejarah membebel tak hingat dunia. kitorang dah buat gaya superman pun cikgu still buat derk je -.- ketuk meja, tunjuk jam yang dah berganjak ke 1.18 pun cikgu buat selamber macam kitoang tengah khusyuk baca buku -.- tapi nasib la kami-kami-kami ni baik takdalah keluar pakai pintu belakang bagai :'-) Baiknyaaaa kami kan.... mueheheheh.

Ehh. cerita pasal sekolah pulak xD 
Okay. memandangkan aku ni bukan peminat sayur sejati so my ayah berbaik hati buat research nak bagi aku makan sayur punya pasal. baikkan my ayah ? Well. tengoklah anak dia #Ehh  Tapikan swear la aku memang tak suka gila kat sayur kaler-kaler hijau tu. Uwekkk ! pahit. lagi-lagi tauge memang tak ahhh aku nak makan dan aku lebih sanggup asingkan tauge tu satu-satu daripada bawak masuk ke mulut dan kunyah dan TELAN  :3 
Err. dan selepas ayah tengok aku ni cepat sangat allergic and mudah gatal sana-sini so mulai sekarang aku kena minum JUS PERIA ! :-O
eK ? Ni lagi arrrr pahit -.- peria weyyy. kalu Jus lobak ke  tomato ke boleh joget-joget lagi >.< hehehe. tapi demi nak tubuh yang sihat aku pun minumlah dengan semangatnyaaa :'-) tapi ni lebih okay kut daripada kena kunyah sayur-sayur hijau tu even sampai ke tekak loya nak mamfussssss ^^  peace (Y)
k ahh. ngantuk pulak. Huwaaaaaa *menguap* Tataaaaaaaaaa.




Older Post | Newer Post