Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Ohh. Bosan.
ASSALAMUALAIKUM

Kachak pakwe tittewwwwwww :P

Selamat hari sabtu. Harini aku bosan tawwwww :'-( dari semalam reply text buntal tapi macam tak sampai je -.- tapi yang lagi pelik aku sent dekat member aku okayyyy je. Ohhh. demmit ! Rasa macam nak baling je hp tu tapi sayang, baru haritu balik "I.C.U" T__T  

Percaya atau tidak aku belum sarapan pungggg. baru beberapa minit tadi makan epal sebiji je :') kesian aku kat rumah sensorang harini. ayah jaga ibu. abang kerja. Perut kriuk kriuk nak keluar malas nak tukar baju -.-' Ohh dyna. asal kau malas sangat :3  Aku takda point taw nak cerita apa sebab dah bosan tahap dewa dah ni. k ahh nak g cari makanan. lapaqqqqq gilo ni. sat lagi gastrik lagi sadis -.-'
Tata................................ :*


Older Post | Newer Post