Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
I'm Sick everyday.
ASSALAMUALAIKUM

428936_315685475194962_1705836731_n_large

Lama tak menaip panjang-panjang kan. hee. I'm back badeway :'-D aku menghilang lama sebab malas nak on lappy. Lagipun next week trial PMR. so kena la study sikit-sikit walaupun malas tu berlipat kali ganda. Pray for me kay :') 

Semenjak dua menjak tiga empat menjak lime menjak ni kan aku tak sihat je T_T peninglah, gastrik la. Err. mungkin sebab puasa and cuaca panas sangat kut. Tapi tu aku tak kisah sangat la. rehat baik la. Tapi malam tadi masa lepas buka puasa aku tenat + nazak gilaaaaaa. dengan senak perutnyaaaa, dengan nak muntahnyaaaaa, dengan sesak nafasnyaaa. masa tu memang aku redha jela andai aku terpaksa "pergi" selamanya :"-(  My mum say my perut is kembung sebab dah masuk angin. Ek ? Tapi swear aku cakap masa tu aku rela mati sebab tak sanggup nak tanggung sakit tu, sakit sangat-sangat macam dicucuk-cucuk dengan benda tajam. Menangis taw tahan sakit punya pasal. Lepas dah nangis bagai aku tertidur la. Tapi pukul 3 pagi aku terbangun sebabnyaaaa benda tu datang balik. Woo. ni lagi la sadis bin tragis. Sakit yang teramat sangat perut aku sampai nak pegang hp pun tak larat. tapi masa tu semua orang diulit mimpi indah so aku taknak la kacau kan. jadi aku tanggung jela sakit tu dan aku pasrah jelaa apa nak jadi pun tapi Alhamdulillah. Pagi tadi aku masih bernafas lagi dan sakit pun dah tak teruk macam malam tadi. Syukurlah kan. tapi bila ingat balik apa yg jadi malam tadi aku jadi takut sangat T_T

Actually. Malam tadi aku dah janji nak text buntal tapi aku tak larat nak buat apa-apa even nak berjalan pun susah. Ya Allah. Mesti buntal marah T_T nak text harini takut. Tapi serba salah pula sebab dah janji mesti dia ingat aku ni suka lupa janji. Alaaaa. acanaaaa ni ?? :-( Nak meset takuttttttttt......................

Buntal. i'm so sorry for all my mistake. Forgive me pleaseeeeeeee :(


Older Post | Newer Post