Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Sad day....
ASSALAMUALAIKUM

Selamat petang. Hai hai. lagu blog aku dah baru okay :-P dan aku tahu ia sangat jiwang dan jiwang dan jiwang. hahaha. bosan kut asek lagu yang sama je xD macam bundle tahu dakkkkk. Woot woot. harini last holiday kayyyy. besok dah sekolah :'( rasa macam baru je semalam cuti tup tup besok dah sekolah. Tanak sekolahhhhhhhhhh ! *hentak kaki* besok isnin so memang confirm bin confirm la perhimpunan. dah la duduk dekat jalan tar. tajam-tajam pulak tu batunya -.- sakit muntut bhai. pffttttt ~ cikgu pulak best je duduk kat atas kerusi tanpa perlu merasai duduk dekat batu tajam-tajam tu :( ini tidak adil tidak adil bagi ku -.-

Actually. harini bosan gila pork. taktahu nak buatpa dah :-( nak tengok tv tapi semua channel tak best -.- ada astro tapi serupa takda. nak dengar lagu dah naik muak dengar lagu je sampai dah tak boleh nak feeling kayyyy -.- nak jenjalan abang takmauuuuuu -.- bila aku nak besar ehhh. aku nak amik lesen pastu merayap sensorang. Hahahaha. tak payah nak harap abang aku yg sorang tu -.- 

Bila bosan aku jadi lapar. bila lapar aku nak makan. bila nak makan aku bukak peti ais carik benda yng boleh dimakan dan aku takkan kenyang selagi aku takda aktiviti nak buat. Ya allah, teruknya kau dekk xD perut mcm tong drum. hihihihi. Tak penah rasa bosan sampai macamni -.- selalu kalu bosan aku menggila tapi harini ???? Errrr. tak sanggup nak jadi gila. kang sampai petang tak sudah jadi gila.
k... i'm at facebook now. so. goodbye. jumpa di lembaran lain :)


Older Post | Newer Post