Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Jiwa kacau tak sudah.....
ASSALAMULAIKUM


Minggu ni adalah minggu last untuk semua pelajar sekolah untuk bersuka ria kerana minggu depan sudah bermulanya rutin harian mereka untuk mentelaah buku-buku dan homework dan bebelan-bebelan cikgu tersayang.

Seperti hari-hari biasa aku kebosanan dan hyperactive bila malam menjelma sebab apa ? sebab arrr. biarlah rahsia :-P actually. dah lama tak duduk rumah dan menghabiskan masa kat rumah yela sebelum ni kan asek ulang-alik hospital Then, bila dah duduk rumah mati kutu nak buatpa -.- Hmm cuaca sekarang panas gila kan sampai dinding bilik pun boleh panas. aku taktahu la macam mana diorang yang duduk kat rumah kayu and cuma ada kipas syiling or kipas kaki je, aku yang ada air-cond pun masih panas k -.- hehe.

Aku rasa title aku langsung takda kena mengena dengan entry aku yang ni -.- Zzzzz ~ aku pun taktahu asal aku suka letak jiwa kacau jiwa kacau ayat macam bajet PM je nak settle otromen bergaduh dengan spiderman nak beli seluar kecik kaler pink. Hahahaha. dyna nonsense petang-petang >.<

Sekarang aku malas dah nak online facebook. Apa sebab ? Ni semua pasal uncle mark zuckberg *aku eja main tibai je * semua berpunca daripada dia gedik letak timeline bagai lepastu menyusahkan orang nak tengok profile sendiri pon juling. Heishh. Bukan ape la dulu masa takda timeline facebook ok je taw takda pun pening-pening tengok profile ni bila ada timeline macam itik baru bertelur queck queck queck tu baru usya profile sendiri bayangkan usya profile orang tak ke macam nak tersembul biji mata cari about me mereka-mereka -.-' okay. Mark damn. btaw. selamat pengantin baru Mr. Mark kau langsung tak jemput aku kan. Sentap guaaa ! xD *perasan* Hahahahahahahah.

Sebenarnya kan, aku tengah tutup rasa sedih kat hati ni sebab tu ayat aku harini tunggang terbalik macam otak kena smackdown dengan Tom & Jerry. k takda kena mengenaaa -.-
kadang-kadang aku rasa Allah macam tak adil sebab dugaan tak pernah berhenti dalam diri aku, tapi bila aku istigfar balik aku rasa berdosa sebab dah salah kan Allah. aku tahu Allah lebih tahu apa yang baik untuk hambanya dan aku redha dengan segala takdir-Nya. Tapi aku sedih sebab aku terlalu mengikut perasaan sendiri sampai kadang-kadang keputusan yang aku buat tu memakan diri sendiri :'-( tapi tulah aku. Bila nasi dah jadi bubur baru nak sedar diri kalau tak , tak sedar-sedar -.-'

Okay la. harini aku bebel panjang gila. tapi isi takdok. Tampaa aku please biar aku jadi budak baik sikit and tak banyak kecoh -.- dengan ini aku bagi gambar paling cunggg abad ini buat tatapan mereka yang merindui guaaaaaaa. hahahahahahahaha *muntah ayam panggang* >.<


Muka kena flash. tittew tawu buwokkk >.< Tapi kite kecahhh hapeeeeee :D oyeahhhh ~


Older Post | Newer Post