Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Apa salah aku ?
ASSALAMUALAIKUM

Tumblr_m5ym0ky4cu1rrm84wo1_400_large
Omeyyyynyaaaa :*

Harini aku takda mood gilaaaaaa. kat sekolah macam-macam hal ada -.- yang menyakitkan hati semuanya ada. Then, balik rumah hal lain pulak tapi tu hal rumah aku takda kisah mana ni yang hal kat sekolah. aku taktahu kenapa dengan dia ni semua aku buat salah tak pernah betul kat mata dia. kat mata dia semua aku salah, aku pergi kop dengan ieca pun dia kata aku nak 'Tayangmuka' Ya Allah. Memang tak ahh aku nak g merayap sebab 'Tayangmuka' -.-' 

Kadang-kadang aku tak faham dengan perangai kau tahu tak. depan aku baik je pungggg. bila belakang aku semua kau tasuke pasal aku. Hana kata kau dengki ? sebab apa kau dengki ? aku takda apa-apa kelebihan pun untuk kau dengki.  Lagipun kita dah 3 tahun kawan takkan still nak gaduh-gaduh tanak kawan mcm budak tadika 5 6 tahun -.- , aku malas taw bila ada orang dah start citer belakang. tak puas hati cakap terus-terang tak payah citer belakang-belakang buat aku tersedak je. 

Ok la. terus-terang  aku tak boleh ikut cara kau. sorry. aku cara aku , kau cara kau. kau tasuke aku tak kisah pun. kau tasuke kawan dengan aku ? lagi aku tak kisah. buatpa kawan ramai-ramai tapi takda yang paham hati kita. tak mati pun kalau kawan kita cuma 2-3 kerat je :-) One more. kawan sebab paras rupa tak kemana. lebih baik kawan dgn orang yg memang nak kwn dgn kita. kan ? :-D 

Ehh. lama tak meset buntal :-P *tiba-tiba*

THE END
kbaboiiiiii <3





Older Post | Newer Post