Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
tinggal seminggu je cuti.
♥ASSALAMUALAIKUM♥






SELAMAT HARI ahad yo :D
semalam kan aku pegi klinik taw. sebab jari aku pecah-pecah kebabom then pedih giler woi. hee~ nenek aku kate la kan jari aku nih ulat air. what is that? kate nye la kan tkleh kena sabon basoh pinggan dan sewaktu dengan nyee. aku pon tk taw sangat laa. hehe. sambong cerite. malam semalam pegi la klinik pastuh ramai plakk tuh. mau takmau harus tunggu jugaklah sebab dah berape lame tangguh nak pegi klinik Al-maklum semua orang busy keje la hape laa -,- demm ! pastuh tunggu punya tunggu name aku kena panggil. yeayy ! dah masok bilik doc seram plak >,< checkkidot-2 doc kate tk serius pon. ohh demm ! ini sangat serius bgi saye laa tuan doc. doc kate mkn ubat then sapu cream ape tah. :(( *sambil buat muke kesian* aku tanye la doc. doctor kalau injection bleh tk? *dlm hati mcm nak nngis je klau kena inject XD* haha.
pastuh cincong-2 bla bla bla. aku pon kena injection dengan dos yng sikit.
*tk sikit k. BANYAK gilarr* mase dia cucuk lengan tuh stil gelak bila dia mula masokkn ubat nyee. pewiiitttttt ! sakit T__T hanye mampu gigit bibir dan doa bebanyak. abang aku kat sebelah ketawe menganjing -,-t haihh. rase mcm nak cepuk je.
menyakitkan hati -,-

situation after injection.

tangan yng kena inject tuh kebas. arghhh ! tasukeeeee mak nyahhhh oii XP
hoho. pastuh try la watlek je. tahan sakit dalam hati, konon tanak hilang macho lettew >,< hihihi. sampai rumah masok bilik melompat naik katil tahan sakit. padah nak cover macho -,-' SILA GELAKKAN tk lame lepastuh dah tk kebas aku buat pesta dangdut. muehehehe (y) takdelah. giler ke nak pesta dangdut. baik aku tidok daripade pesta. kan kan kan ? :D hikhok. oke. cerite aku bosan kan :(
hm. k ar. chow. OFFLINE ♥

KBAII ♥


Older Post | Newer Post