Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
jyeah ! update update.
ASSALAMUALAIKUM





SELAMAT PAGI :D waa. dah seminggu tak hapdate belog comel nih. haha :p amacam cun dok blog aku. cun kan. WELL. tengok la tangan sape yng edit kan kan. keh keh keh.( pakai blogskin nak kecoh ) :p lalala~ act aku tak mandy lagi nih. terasa malas pulok nak mandi. maklomlah bangun terpakse >_< tapi tk musuk oking :p
masih bau baby powder mlm tadi k. (y) hikhok ~ :p

pejam celik. celik pejam dah bulan doblas. ohh. sungguh tidak suke ya. sebab dah nak kena prepare barang sekolah. rase nyeee baru je melepaskan dendam amarah terhadap semua buku sekolah yng sedikit meyemak dibilik -__-' tup tup. dah nak kena angkut buku teks. ndthen. lapik sesatu. dah laa tak pandai nak lapik :( selu ibu yng buat.
alahai. sesape berbaik hati meh datang rumah aku then lapik semua buku aku. 1buku aku bagi sehengget kali la dengan 12 dapat la doblas hengget. lepas topap mak nyah xD
haha. tanak sudehhh :p wekkk !

actually hari ahad nih nak buat cupcakes kat rumah ketot. first time nak buat cupcakes. cuakss siud. bayangkanlah kan budak jarang masok dapor tetibe nak buat cupcakes. haha, macam peliks je kan muke aku dudok kat dapur. lalala :p
takpelah. apape pon wish aku dgn mmb aku BERJAYA buat cupcakes tuhh ehh.
nanti kalau jadi aku buat entry cupcakes pulok. tungguuuuuuu :D
oking la. nak mandi. ade orng ejek aku yng wangi nih -___-' haha.

SEKIAN yo :p
bubye ♥


Older Post | Newer Post