Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
hilangkan blackhead.
ASSALAMUALAIKUM


hai korang. selamat petang wok. act aku tengah bosan tahao tk hingat dunia. tadikan aku search lah memacam kat youtube. memacam tips/petua aku jumpe. pemuda je aku tk jumpe. lalala~ *larik topic sikit* :p aumm :3 mase dok usha-2 vid tetibe jumpe la Removing Blackheads in an Easy and Cheap Way arghh. teruje gilar bace title vid. haha. kenapa aku teruja?
kenapa? kenapa?
sebab nyee aku ade blackhead la. kalau takde blackhead takde nyee aku terujaa nak mampuiss >_< keh keh keh. oke-2. act ade vid. tapi aku lupe nak amik URL nyee -,- dan vid nyee pon entah kemane. so aku terangkan secara ringkas laa ek (y) peace. bende nih aku dah buat beberapa jam minit yang lalu.

bahan-bahan nyee mudah je. tk perlu pegi kedai. :D
ubat gigi dan garam atau dalam bahase thailand nyee salt :p

cara-cara nyee;- amek garam sikit letak la kat bekas kecit yng omey-omey korang. lepastuh amek ubat gigi sikit. tk payah bebanyak. ubat gigi tuh korang campur dgn garam tadi then digaul pakai sudu ya murid-murid :p sampai sebati.nanti jadi mcm nih

lepas dah sebati tuh korang amek la sesikit andthen sapu kat blackhead/whitehead korang tuh. dah sapu tuh biarlah dalam 5, 6, 7 minit lepastuh digosok ya. memang sakit sikitlah sebab garam tuh kan kasar. nanti muke korang pink-pink jambu sikitlah. 5 minit hilanglah pink-pink jambu tuh. dah gosok? pegi basoh muke korang. lepas dah basoh amik la ice cube sebiji lepastuh digesek-gesek kat tempat blackhead/whitehead tadi supaye liang pori tuh tertutup. selamat mencube :D

Aku bagi pendapat lah kan. korang jangan pakai colgate dewasa lah sebab nanti berangin ohh bile letak kat muke. sebaik nyee gunelah ubat gigi bebudak tadika yng gambar katon-katon omey. nanti takdelah berangin sangat muke korang. haha. tapi tk kesahlah kan pakai ubat gigi apepon. yng penting H.A.L.A.L kan kan kan?
hehehe.

oklah. sekian untuk petang nih. nanti kalau aku jumpe yng simple mimple lagi aku update ek. kbabai :*


Older Post | Newer Post