Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
alergik oOo alergik.
isnin 5/12/2011
Assalamualaikum :)


hola hola. harini aku bosan gilar. disebabkan terlampau bosan lah aku merajin jari jemari aku yng tk berapa nak runcing lagi cun lagi halus mcm kapas -,-
act aku nak bagitaw laa aku nih ade alergik yng tersangatlah gedikss.
alergik ape?
aku tk boleh makan semua makanan laut. i dont know why -,- then, aku tak boleh makan telor goreng, kalau makan mule lah merah-2 mukaa eden nih *hate this* then then.
aku tak boleh makan fresh meat. bau daging pon sudah cukop buat aku tergaru sane sini
bak kate abang aku
ko macam monyet ko taw !

kejamsss kot ayat dia. kekadang aku bosan taw pegi memane ubat kena usung. walaupon hanye pegi sekejapp. huhh! naseb baik tk banyakk. cume 1tablet dgn 1krim (Y)
haritu kan time raya aidiladha kan. lagi semua rumah masak fresh meat.
-,- semua rumah aku pegi masak makanan berasaskan daging. aku gilar kebulor laaa ngekk. rasee macam nak hentak-hentak kaki then guling-guling kat tengah jalan sampai semua orang pandang dan nak jerit kuat-kuat dan kuat.
'AKU ALERGIK DAGINGG !!!!!' -______-' grrrrrr ~ kalau aku buat mcm tuh konfem ibu aku pangggggg! aku hidop-2 >__< hihihi~
oke. habis cerita :)
kbaii <3

Older Post | Newer Post