Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
Air takdokk. Mandi air hujan jooooooo.
KHAMIS 8/12/2011
Assalamualaikum.




hey hoi hai. :D harini hari malang kot. bangun-bangun je pagi tadi masok bilik air nak bukak shower kebabommmmmmm! air tak keluar -____- grrrr~ bukan sebab tak bayar bil oke. nih sebab ade masalah teknikal kat area shapadu kot. *bantai je* so. memandangkan harini ramai gilaa tak mandi KECUALI aku. kenapa kecuali aku? sebabkan tadi aku mandi hujan bertemankan petir yang berdentam-dentum mengalah transfomers berlawan dengan spiderman. dengan girang lagi terkinja-kinja aku berlari kesana sini menikmati air hujan yang tidak begitu lebat :( tapi takpaalah. janji dapat mandikan. act kat rumah ade tangki air untuk kegunaan kecemasan tapi disebabkan hujan ape lagi. Enjoyyyyyy :D mengarut sudeh >_<

bila time takdok air macamnih tiba-tiba otak ligat berfikir bagaimanakah kehidupan mereka yang tidak berkemampuan menjalani kehidupan tanpa air? tak dapat aku nak bayangkan.
kite nih baru 1hari ehh. belum 1hari pon takde air dah menrungut-rungut. huhu.
bukan nak kate orang lain. aku pon same je merungut ' bile air nak ade nih.' 'asal orang syabas lembab sangat buat keje.' ' mkan gaji buta ka.' choiii. :p
hehe. biase lah kan bile dah bengang menguasai diri mulut pon dgn takde insurans membebel. bla bla bla >_< hihik (y)
err. aku taktaw kenapa entry aku malm nih nerd giler -,- meby sebab mandi sekali je kot. hahahaa :P meh sape nak kena hug. aku tengah wangi nih :p lai lai lai~

Sekian. kbaii <3


Older Post | Newer Post