Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
post entah pape ..
ISNIN 7.11.2011
assalamualaikum :)

hola awok awok .. harini kan , kite penat sangat ..
kite baru je balik dari kg .. #gaye mcm kg jauhhhhhhh dekat NY >_<
hihik ~ tadi mase kat sane kite buhsan sangat sangat sangaaaaaaat ..
T______T haaa , nasib baik hari sabtu haritu pinjam novel ketot ..
kalau tak mampuihhh :(
hehe .. untunglah sekarang dah gune BBM , walau dimana jua tetap boleh onl
\showoff/ :p

harini kan aku nak buat entry jiwa-2 taw ..
ehemm , ehem .. testingg suare ..
#macam nak jadi pengacara pulok .. xP hihik ~

oke , malam nih kan aku tak tahu asal nak nangis ..
alahai .. cengeng nyer aku ..
tiba-2 rase diri nih mcm kerdil sangat ..
sumpah airmata aku murah sangat .. apekah ini ade kena mengena dengan Tuttttt ..
oh semesti nyer la tak kot .. :'DD
kekadang aku tak paham betoi dgn perangai aku satu nih ..
JEALOUS/TACHING tak pepasal -__-'
tapi bila orang tanye , " kau jeless/taching ke ?? " jawapan aku mesti tak ..
padahal dalam hati dah bernanar , meraung bagai .. hehe >_<
itulah aku kalau korang nak tahu .. aku jarang sangat lah bagitahu aku nih tengah jeles or taching , hanya orang-2 yang tertentu je tahu macamner muke aku time jeles or taching ..
tapi sayang sekali , hanya ibu aku je tahu .. orang lain semua tak tahu :')
tapi lagi bagus kan , daripada orang lain tahu .. :)
err , cume kekadang tuh aku harap sangat orang tahu aku tengah jeles/taching ..
BUKAN aku nak meraih simpati or what , cuma aku nak diorang tahu aku ade perasaan
macam orang lain , tapi tulah .. aku tak pandai nak tunjuk jeles/taching aku kat depan orang lain .. then , err , aku nak puji diri aku sat nohh :P
aku nih pandai acting taw .. walaupon time tuh masalah aku banyak gilar gilaaaaaaar tapi still boleh ketawe , buat gilar macam masalah tak pernah singgah kat aku ..
oh no no ! itu semua bukan aku , tuh semua dusta .. hakikat nyer dalam ketawe aku menangis , dalam lawak aku berduka .. dalam tersenyum aku sedih .. muke mmg boleh berbohong tapi hati tak .. dan itulah aku , aku selalu berlakon happening ..
huhu .. banyak kn kelemahan aku ..

CUKUP SAMPAI DISINI ! :')
kang kalau aku sambung ,ade yang terharu pulok :p
haha , macam ade je yng terharu >_<
actually , aku memang saje buat entry nih .. nak luahkan perasaan sikit ..
yelar , selama nih orang anggap aku tak berperasaan kan ..
so mlm nih i kasi taw uolls la i nih ade perasaan :p
hihik ;> gedikk kn .. hoyeahh :p
oke lah , nak tido ,, bubye .. <3

Older Post | Newer Post