Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
lamaa menghilangggggggg ?
JUMAAT 25/11/2011
Assalamualaikum warga blogger sekalian :)

hey hey , selamat hari jumaat yo :p
yng lelaki jgn lupa pegi sembahyang jumaat, no EXCUSE :)
memandangkan dah beriban tahun aku tak update so harini nak update pepanjang sampai korang kata " haihh , ape budak nih mengarut " , " tak faham betol aku dgn budak nih "
and blablabla watever :p
huhuk ,

lama menghilang ?
lama ke aku menghilang ?
kemana ?

meh aku jawap sayang oii , sabarrrr :)
ehemm, ehemm .. actually aku tak hilang kemane pon cume buzy sikit ,
aku private blog pon sebab blog aku sedang dikemaskini *wink-2*
haaa , so sekarang tengok wajah blog aku yang baru nih. somel kan ..
lalala *puji sendirik xD*
sebelum nih blog aku kaler pinky-pinky , blacky-blacky , purplely-purplely :P
now , BLUELYbluely sikit :D
hihik :> blog korang mesti lagi somel kan. *Jealous*
haha. tapi takpelah aku buat yang termampu saje. :D

nak cerite pe ek .. *think*
haa. beberape hari lepas lah kan. aku dapat free call from HOTticket. jangan jealous :p tapi cume 50minit calling-2 dgn free 100 sms -___-'
sah selame 7hari je. tapi sampai laa nih 1minit call pon belum.
haritu ingat nak call En.gendud tapi buzy yang teramat pulak.
tangguh sampai semalm. tapiiiiiii.. semalam pon buzy jugak sebab ade katering -___-'
balik pulak petang, teroslah kemas-2 barang semua,
then , masok bilik mandi , solat then, layan lagu lullby goodnite by billy joel. baru berape minit dengar terus kebabomm sampai pagi , ( kebabomm = tidoo xD ) ibu aku kate aku tido mati -,-
ingat harini laa nak call sebab dah janji punya lama kot :$ pagi tadi bangun je tekak sakit then , suara dah mcm ala-ala ella.
huhh ~ -_____-' nih semue sebab minum air asam yng hanya beberapa titis singgah di rongga je. *nerd words* kalau pegi jumpe doct konfem dapat ubat hisap kaler oren. eeyuckkkkkk !
swear tak sedap. dah la rase mcm tepung eeee lansung tak rase oren T___T
btaw. thankyou to may abangg. disebabkan kongsi air dgn dia aku TERdapat virus nak demam. :'D thankyou so muchy -___-'
haha :p

I HATE FEVER. KBAII♥


Older Post | Newer Post