Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
terbaikkkkkk ,
ahad 11/9/2011
assalamualaikum :)



bosan nyerr harini ,
dah la panas plak tuw ,
nasebb baik ade acon , #showoff
haha ~

ehh , korangg nak taw tak story mory pasal convoi semalam ,
wuu ~
memang terbaikk gilaa wokk ,
cerita nyerr gini ,

smlm dalam pukul 10 pagi aku gerak pegi rumah hana & ieca ,
then , tunggu dorang siap punyalah lama , huhu ,
dlm 10.30 gitu kitorang p amekk fyra kat rumah dia ,
nasib dia dah siap , lepas dah amek fyra ,
kitorang pergi rumah ketot , rayer rumah dia ,
k , pukul 11.15 mcm tu aku and semua membe aku pegi rumah yaya ,
nakk amek dia lerr pulokk , pas daa amek yaya pegi rumah ketot balik sebab e-han baru sampai , boleh plak mase nak masok lorong rumah ketot aku jatuh ,
dah laa time tu aku carry yaya , nasib moto aku n yaya jatuh kat rumput aku yangg jatuhh kat jalan tar ,
perrghhh , sedappp doo lutut aku cium jalan ,
haha , alhamdulillah aku takk pape cume kaki luka , #omo , sudah takk mulus kakiku sebab dah berdarah , xD ! haha ~

TUTUP CERITA AKU :)

lepas kes tuh fyra yang bawakk moto aku , so dia carry aku lerr ,
mengikut rancangan kami lepas amekk membe2 , kumpol kat taman rumah hana ,
sebab nakk konvoi dgn classmate boy kitorang nak p rumah cekgu ajura ,
masa kluar taman hana tiba-tiba gerimis ,
woo , bukan gerimis biasa tapi gerimis lebat , lencun aku dgn fyra ,
budak laki dah mcm hampeh je , dorang bawak moto mcm pelesit doo , takk terkejar kitorang ,
huhu ,
tanpa disangka-sangka masa nak belokk masokk lorong ape tahh kan ieca terbrekk mengejut , dan disebabkan jalan yang licin ieca terjatuh ..
naseb baik moto tak berapa terok sangat , cume calar2 dgn sidemirror dia tanggal , huhu .. ieca terok jugak laa sebab kaki dia luka besaa ,
dgn siku dia berdarah ... kesian bhai .. yaya plak kepala dia terseret kat jalan , tapi tak luka terok laa ,
sumpah aku kesian gila kat yaya , aku carry , dia jatuh kat rumput ..
ieca carry jatuh kat tengah jln plak , kesian nasib yaya semalam ,
tapi takpe , dia takk kesah pon sebab kekasih hati dia tolong dia ,...
huhu ..
lepas dah setel kan hal moto ieca n luka2 ieca kitorang pegi rayer lagi ,
kali ni pegi rumah pakwe fyra ( ayie ) , tapi kali ni semua bwk moto slow gila ,
terbaikk kan , >,<
rayer rumah pkwe fyra sekejap je ,
then , pegi rumah fyra lakk , tuhh pon sekejap jugak ,
then ,pegi rumah cekgu ajura tapi cekgu nyerr dah bla .. takk sempat nakk mintakk maaf , TT___TT sobsob ....
ikot membe aku diorang nak sambung p rayer lagi ,
tapi aku takley ikut sebab ptg tuh aku nak p KL , so aku pon salam laa dgn semua classmate aku , dalam hati jeles nyer takk dapat follow diorang ,
hehehe ~
ok laa , pape pon memang terbaikk laa semalam , aku takkan lupa semua kenangan tuhh ,

sekian sahaja essay dari cik-dyna
ade story lagi aku story eak ,
sorry , konvoi ni aku lansung takk snap pic , huhu ~
kboii <33


Older Post | Newer Post