Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
kenape lain sangat ni -_-'
rabu 29/9/2011
assalamualaikum :)

good evening ,
waa , sangat penat ye harini sekolah , lagi2 dgn cuace yng tersangat laa panas ..
pehh ,. mcm nakk terbakoo je muka kite ..

ehh , awk nak taw tak ??
smalam kan kite tak taw knp dgn diri kite ni ..
membe kite tnye lain kite jwab lain ..
cikgu suroo tulis lain , tpi kite tulis lain ..
( exp ;- cekgu suroo tulis abc tpi kite tulis acbd ,, err )
ape kejadah nyer kan ,, huhu ..
tk taw laa knpe smalm mood gilagila lain .. :'(
huwaaa , ni mesti sebab DIA !
kalau bukan sebab dia takde nyer aku jdi mcm ni .. TT____TT sobsob ..
tengokk ar nanti aku nak sentap habes dgn kau !! :D

smlam jugaklah aku bengang doo ..
taw asl ??
ni pasal clasmate aku laa ..
ni dialog nyerr .


budak tuh : weyy dyn .. fmily ko buat catering yekk ?
aku : a'ahh ..
budak tuh : kalau 1kepala kire brpe hengget ?
aku : mne aku taw , tuh mak bapak aku yng uruskan , aku cume serve je ..
budak tuh : oooo ... kire kau niw kuli atau mcm waitres laa yekk ..
aku : ek ?? @#$%^&%# ! ( demyuhh )
budak tuh : ketawe menganjing ..


ouke , aku ketegoriii kan kau sebagai kurang ajar doo ..
walupon aku taw kau mmg dah terlebih ajar .. ;) hoho ..
agak2 laa kan nak kutok aku pon .. kalau smpai jdi kuli tuh mmg dah lebih ar .
lagi2 dgn mood aku yng tak brape nak ouke ni kau buat lawak ganas ..
nasib baik la kau ni lagi besaa dari aku .. so , ade cuak laa .
kalau kau kecit dari aku mmg dipersilakan makan penampoo sulung la ..
-______-'' #cehh , mcm brani je nak tampoo xD !
time PSK smalm budaktuh carik hal lagi dgn aku , ni pasal penyapu plakk ..
dia yng crik gadoo dlu pastuhh bile cekgu pegi tmpat aku sapu bley plakk dia kate aku yng crikk hal , ehh , mcm ##$%^& ar ni .. haiyoo ...
tkpe laa , harini hari kau ..
lain hari , hari aku plakk .. kau tunggu pembalasan ..
hikhok :))

kboii <3


Older Post | Newer Post