Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
selamat hari jumaat ...

hello hello !
selamat hari jumaat semua ,
yangg lelaki tuh jangan lupa pegi semayang jumaat taw taw ;D
tamau ponteng ponteng , tuhan nampakk ooo :P
oukey , memandangkan harini adalah hari yang sangat mulia dan penghulu hari so aku tanakk cerite hal gadoh-gadoh + marah-marah , aku nakk cerite hepy-hepy jee :D
ehehhe ~

semalam iaitu 18.8.2011 ( khamis )
aku , ibu aku dan abg aku pegi shopping rayer ,
wow ~ hari kerje pon shopping mall penohh bhaii ,
naseb baekk pegi petang so kureng jem laa ,
huhu ~
kalau pegi sabtu ahad alamat nyerr memang susaa lerr nakk jejak shopping mall >,<
hekhok ~ baju rayer aku tahun ni kaler pepel ,
sama dengan ieca n hana :DD
korang nak taw takk , semalam punya laa susah aku nakk carikk saiz baju XS ,
al-maklum badan i kecit , haha ~
semua saiz XS dah kene kebas , walaweyy , saboo jee laa ,
nasebb baik ade stall aunty ni ade saiz aku ,
fuhhhhhh ~ legaaaaa ooo ~
kalau takk dapat saiz memang pagi rayer aku pakai seluar jeans dan T-shirt jee , :D
hoho ~ toce aunty ! <33

lepas dah shopping baju ingat nakk teros balekk tapiiii ,
tetibe abg aku tanye , " jom tengokk henpon ."
waahhh ~ berseri mukaa aku bila abg aku ajakkk tengokk hp , wuu ~
then , dah sampai tempat hp aku dah rambang mata ,
huhu ~ niat dihati ingin memiliki blackberry , haha ~
mulamula tuh survey-survey , mintakk discount semua laa ,
akhirnyaaa ,


jeng jeng jeng ~

abg aku :: kau nakk BB( blackberry ) tak , ??
aku :: aaaa ?? BB ?? mestilah nakk doo . :)
abg aku :: tadi aku survey ade BB cun , harge nyerr @#$.%$ , mau ka ??
aku :: errr . mau lohh , #malu anjing >,<
abg aku :: oukey , jap lagi aku uruskan .


setengah jam kemudian ,
aku telah disahkan menjadi pengguna BB yang sah ,
walaaweyy ~ bangga siakk ,
hahahah ~ #aku sakai ??? kesaa pulakk , >,<

tapikan untuk pengetahuan korang ,
aku beli hp semua guna duit aku sendiri ,
takk main ar merengek mintakk bapak belikan hp kan :P
yeahh ~ aku jee kot ketinggalan zaman , orang dah lama guna BB aku baru sebokk guna ,
huhu ~ lantakk laa kan , yangg penting aku takk kacau hidup orang lain kan .
lagipon aku puas hati kalau aku beli sesuatu bende tuhh guna duit aku sendiri , tersangat laa puas hati :DD
ngeee ~



Older Post | Newer Post