Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
raya raya !
khamis 1.9.2011


salam hari raya semua :D
korang mesti masih kat kampung and still rayer kan ?
jeles kite , kite rayer ke-3 dah duduk rumah TT___TT sobsob .
buhsan plakk tuh , tak taw nakk buat ape :(
#tolong ... tolong ... ! aku busan ,

harini dyna nakk story pasal rayer tahun ni laa ..
bace diamdiam taw sayangg :)
raya pertama , . agakk membosankan doo sebab ramai orang tamau kasi kite duit rayer ,
takk aci gila budak-budak kecit tuhh , semua rumah diorang dapat duit rayer ,
kite , hampeh je , dapat pon sikit-sikit aje , -_-'
#aku jeles dengan budak kecit ..
kalau boleh masa diundurkan kite nakk jadi budak tadika lagi laa :D
keh keh ~
tiap kali rayer rumah family belah ibu kite kan mesti diorang tanya ,
' ni nama nyer sape yerr ?? '
#penat aku jawab ooo , rase mcm nakk tampal nama kat dahi jaa >,< ..
lepatuhh kan lepas aku cakap nama aku mesti diorang ckp ni plak .
' oooo , dah besar rupe nyer , dulu kecit takut orangg , '
#mencikk siakk , -_-' keje perli aku je , taw laa dulu masa kecit aku ni takut orangg ..
hekhok ~
shhhhh sudehh :$ >blushing<

rayer kedua plakk , kite takk busan tapi takk sukaa ,
sebab ape ??
kite pegi rayer rumah sedara ayah plakk ,
tiap-tiap rumah ade je comment pasal aku ,
( comment baik k :P )
ade ke patot ade unty ni dia cakap aku mcm anakk ompoteh ,
OMO . , punyalah terang tang tang muka aku muka anak melayu kacukan jawa sikit ,
huhu ~ :P
(dalam hati dah bangga sebenarnyer >,<)
haha ~
eyy ,korangg , nakk taw takk semalam kan saudara belah ayah semua peluk cium dyna ,
hikhok ~ mcm takk penaa jumpe je -__-'' huhu ~
cian pipi dyna kan kan ??
#gedikk shial ayat aku , >,<


err , harini aku cite mcm keling mabuk kan ??
mesti korangg takk paham kan , .
kasiannnnnn ,

<3 kboii <3


Older Post | Newer Post