Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
MEMBARAA weyy ~
salam 1 blogger semua ,
oukey , harini aku takde buat bungabunga ayat ,
aku street to da point , #sedang bengang weyy !

sejak beberapa bulan yang lalu aku buat laa nickname aku budakk chomot ,
aku memang suka nick tuh sebab memang sepadan dengan aku ni yang takk berapa nak kemas sangat , kalau makan coklat cadbury memang mulut aku chomot sangat ,
lagilagi kalau makan ice-cream , woo~ sumpah meleleh sampai ke baju , ..
bacaa diamdiam taw , jangan bagi taw oorang lain . :D huhu ~
tetibaa kan , ade laa seorang hamba allah dari planet marikh agakk nyer amekk nickname tuhh , huwaaa !
kalau amek sikit dan ubahubah ejaan chomot buley lerr aku terima , ni sejibiksejibik dia amekk , hati mana tak panas weyy ,
rase nak nangis je doo ,
mesti korang ade cakap ,

#alaa , macam dah takde nickname lain ,
# pikir nickname kau sedap sangat kaa , aku punya lagi gempak ar , bla ... bla .. bla ... -_-''

woo ~
nickname tuh special doo , orang tersayang bagi maaa ,
kalau bukan orang tersayang bagi takde nyer aku meraung bagai nakk rak ,
hahaha !
( sengal punya budakk , tadi nangis ni ketawe plakk )
haiyoo ~
k laaa , this b4 pegi sekolah ,
aku malas nak bengangbengang kangg takk pasalpasal pahala puase aku ni hilang ,
kangg kurang la duit raye aku , wootwoot :P ~

p/s : kau tengok nanti lepas raye , aku maki kau , kau tungguuuuuuuu . xPPP !


Older Post | Newer Post