Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
kau nampak susut -_-'

sabtu 27.8.2011

salam ,
oukey , straight to da point ,
tadi dyna buka puasa kat rumah my aunty , ( adek my mum )
wow ~ banyakk nyamukk ooo .
#tak sanggup -_-'
kesian darah aku asek kena kisz dengan nyamuk miang ,
adeshh >,<
hek hek ~

lepas dah buka puasa and semayang duduk-duduk dengan mereka semua ,
then , my macekk tegur , dia cakap .

' dekk , asal kau makin gepeng kurus/kecit , ? '
#watdehal ! , kurus tuh aku eccept derr , tapii part yang aku strike tuh aku tak boleh terima , hekhok ~

pastu , aku blah je , lepak dapoo dengan budak-budak memekak , lari sana-sini ,
sabar je la , ikotkan hati nak cepuk je sorang-sorang , demm ! haha .
dan tak lame lepas tuh aku ajak mak aku balik :D
tapi tak terus balik , kitorang singgah rumah wak aku ,
best kat rumah dia , rumah dia pasang pelita 29 batang , waa ! rumah dyna pelita pon takdok , wak kite kan buat macam-macam kuih raya ,
hampir-hampir aku 'songlap' ( bawakk lari ) kuih tat , huhu ~
#tuh la perangai aku , gila kuih tat . -_-' kau nak kutuk ?? takk kesah doo ..:P

setengah jam kemudian ,
iaitu selepas melantak kuih raya .
aku dah terduduk kekenyangan dengan perut yang sedikit muncit ,
haha :P
SUMPAH ! aku nak bawakk larikk kuih tuh tapi ibu dah sound ,
soooooo , i'm redha je lerr , :)
#bagos kan kite , selalu dengar cakap orang tua , :DD
actually , kite suke puji diri sendirik berbakul-bakul . haha ~


kat rumah wak aku pon ade orang cakap badan aku makin susut ,
aww ! demm .. aku lepas demam la , memang la susut ,
huhu ~
sbelum puase berat aku 42 kg ,
mase puase 40 kg ,
lepas demam plak 38 kg .. omaygadd !
jangan sedut lemakku !!
huwaa TT_____TT

oking la , sekian sahaja karangan dari cik-dyna comel #dipersilakan muntah hijau :) , nanti ade usia aku story mory lagi eh ,
muahahaha :P
kboiii <33

Older Post | Newer Post