Two Moons

Bello! <3



"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection."



Find Me

Twitter

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: SHINee Lover
Others:   
S.M.I.L.E .....

woii , korangg ! hahah ~
biadapp nyerr ayat aku , huhu ~
do corecction ** hey sayang manismanis dyna . :P
tengahh buat apa tuhh , ??
dah semayang isyakk blum , ??
kalau blum semayang tuhh , bakk tobat-tobat laa weyy ,
dah nakk puase wokk , kumpul pahale banyakkbanyakk kang sapa yangg untong , ??
korangg jugakkan , ** cewahhh ~ dah macam ustazah laa pulokk >,<
haha ~ sekali sekale jadi ustazahh weyy .
kalau dua kali dapat pahala , hikhok ~ :P

korang perasan takk asal dyna happy semacam dua macam jee ni , ??
hekhekhek ~
perasan takk , ??
aaa , perasan pon ..
( takde yang perasan sudehh , buat malu kau jea dyna , buuuuu ~ -_-'' )
kehkeh ~
harini dyna happy ngex sebab dapat lefakk sama genggeng noty girl
hehe ~ best gilaa ooo ,
mulamula tuhh kitorang buat keje sivik yang cikgu suruh buat , then , after dah siap tuh kitorang pon pegi lar taman dekat rumah hana , then jadi kanak-kanak rebina yangg takk cukup umur , huhu ~
before pegi taman ketot beli jajan untukk kitorangg melantakk >,<
habis laa dalam 8hengget gitu beli jajan-jajan , terimakasih ketot sebab belanja kitorang , wuuu ~ :DD
lepas ketot dah beli jajan kitorang pon lefaklefak naik jongkat-jongket ,, * betol takk kite eje , ?? >,<
main buaian lajulaju ,
huhu ~ tapi dyna takk berani naikk buaian lajulaju ,
ade cerite nyerr , tapii korangg takk payahh taw laa kan , :P
ngeh ngeh ngeh ~
sambil kitorang lefakk tuhh , kitorang snap futus ,
dah macam orang sewel jee ieca nan aku snap gambarr ,
aku rase kalau hp tuhh boleyy cakap konfem diaa merayu mintakk stop snap >,<
hahaah ~
korang nakk tengokk gambar nye takk , ??
nanti aku DL kat belog ni dua tiga kepingg yee . :DD
kang kalau aku DL banyakbanyak korang ngeri pulakk :P
ehehhhe ~





ni semua antare gambar TERBAIK dari ladangg , haha ~
1st pic : dyna & ieca .
2nd pic : dyna & ieca .
3rd pic : dyna & hana ( twin aku yangg paling aku sayang doo )
oukey , ni je , kboii !


Older Post | Newer Post